090209

Ja, jag är väl tvungen att uppdatera bloggen ibland. Orken har som inte funnits. ^_^
Daten gick som den gick, han var väldigt trevlig och vi pratade på och var med i en musiktävlig. Men det fattades som någonting. Tror han var lite besviken på mig, att han väntade sig någon annan... men jag kanske bara är paranoid.
Men jag vågade iaf ^__^
Annars är livet som vanligt.
VFUn tar musten ur mig. Håller mig från höga klippor.
Har lite situationer framför mig som jag inte riktigt kommer kunna hantera. Nervöst.

Ok, har jag gnällt av mig klart. Behövde det.
Nu ska jag se HSM 3 eller en Disneyfilm, bara för att peppa upp lite. Ibland behöver man lättsamt.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Glass är bästa boten för tröttsamma möten och ensidiga handledare. Bullar är också bra och choklad...men också allt samtidigt...om man orkar sen man ätit maten först..

2009-02-10 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback