Sms, ångest och lite musik

Har lite Beatlesmania just nu. Vet inte vad som hände. Satt och såg Yes Man och plötsligt så var jag bara tvungen YouTube:a gamla Beatlesvideor. "Twist and shout", "Hey Jude" och "Penny Lane" är favoriter för tillfället.
Hoppas verkligen någon klär ut sig till dem på Pop&Rock-festen om några veckor.
Jag funderar på att antingen vara 60- eller 70-tal. Lite sugen på flower power stilen. Groupie love.
Vågigt utsläppt hår, min korta vita klänning, blommor i håret och peace-märket målat på kinden.
Eller så kan jag vara rockig med spretigt hår och massor av eyeliner.
Oändliga möjligheter!

Yes Man var ganska ok, ingen man vill se om och om igen. Den hade sina stunder.



HAR NU SKICKAT IVÄG FÖRSTA SMS:ET TILL MATTIAS. Är sjukt nervös, tänk om jag blir dissad... tänk om jag inte är som han tänkt sig... aaaaahhhh....
Väntan på svar är sjukt jobbig!

Låtlista för kvällen:
Jackson 5 - ABC
Bon Jovi - Bad medicine
Drake Bell - C C Rider
M.I.A - Paper plane
Q Lazzarus - Goodbye horses



Update: träff på onsdag! wiiihooo ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback